14 thoughts on “Excel 2007 – примери за вежбу

    • Хвала на похвалама, још један мотив више за мене. Срдачан поздрав.

  1. Lepo je swe.Zadaci super.Resenja ok.Ali bi mozda trebalo samo da se ubaci nesto kako bi smo mogli da vidimo (ako na primer ne znamo) koja formula je potrebna za sta i tako da naucimo nesto novo ali swe u svemu SUPER!!!!

  2. Meni samo nije jasno kako ste dobili neke rezultate, ja radim dugo u excelu i ne kontam kako ste dobili neke rezultate?
    Zzapravo sajt i ova sama ideja je odlicna ali zasto „zakljucavate“ resenja, jer se zapravo ne vidi nacin na koji se dolazi do njega, ili je dosta toga pogresno sabrano kod vas ili nesto nije u redu….racunam cak i na svoju gresku ali je ne vidim.
    Pozdrav i pohvale za ideju!

    • Ћелије сам „закључао“ у намери да ученици сами дођу до решења испробавајући разне начине и трагајући за решењем. Мислим да их „решење на тацни“ неће мотивисати да сами истражују. Наравно, начине како сам дошао до решења сам им давао на часу.
      Пошто нисте једини који су тражли да решења буду видљива, „откључавам“ ћелије.
      Захваљујем на интересовању и, наравно, јавите ако приметите грешку.
      Поздрав.

    • F3nixu – у првом задатку је предвиђено да се курс уноси произвољно (пошто се то код нас често мења). У зависности од курса приказују се остали подаци.
      Поздрав и хвала на похвалама.:)

Оставите одговор

